>>Facturatie

Heeft u vragen over uw factuur of aanmaning?

De dienst Facturatie is beschikbaar :

  • telefonisch op +32 (0)2 477.35.72, van 8u30 tot 12u00, van maandag tot vrijdag.
    In de eerste week van de maand is het meestal erg druk. U kan best uw oproep een week uitstellen of voor 10 uur telefoneren.
  • per e-mail via facturatie|AT|uvc-brugmann.be.
    We nemen binnen de 10 dagen contact met u op.
  • ter plaatse, op afspraak.
    Als u een afspraak wenst te maken met onze dienst, vul dan het formulier in of neem contact met ons op via e-mail of telefoon.

Heeft u een verzoek of een klacht?

>Sollicitatieformulier – Facturatiedienst (aanvraag/klacht)PDF
>Gemiste afspraak : klachtenformulierPDF
>Maandelijkse facturering aanvragen
>Aanvraagformulier voor duplicaat van facturenPDF
>Afspraakaanvraag (onthaal facturatie-geschillen)

Andere nuttige formulieren :

>Suggesties
>Erkenningen

Onze dienst Facturatie gaat digitaal!

  • My eBox : Om over te schakelen van papieren naar elektronische facturen, activeert u uw eBox en vindt u er uw facturen van het UVC Brugmann.
  • Online betalingssysteem : Een beveiligd betalingssysteem waarmee patiënten 24/7 snel en eenvoudig hun factuur kunnen betalen.

My eBox : FAQ

Heeft u een aanmaning ontvangen van het UVC Brugmann ? Het is mogelijk dat u uw factuur en eerste herinnering in uw eBox heeft ontvangen en dat u hiervan niet op de hoogte bent gesteld. Hieronder vindt u informatie over uw eBox. Meer informatie is beschikbaar op de website myebox.be of via de "Help"-knop in uw eBox.

Wat is my eBox ?
Hoe heb je mijn eBox geactiveerd?
Wat betekent mijn toestemming voor het gebruik van my eBox ?
Wie heeft toegang tot my eBox ?
Hoe weet ik dat er nieuwe documenten beschikbaar zijn ?
Hoe kan ik mijn eBox deactiveren ?
In de praktijk in het UVC Brugmann

Team facturatie