Facturatie
Heeft u vragen over uw factuur of aanmaning?
De dienst Facturatie is beschikbaar :
- telefonisch op +32 (0)2 477.35.72, van 8u30 tot 12u00, van maandag tot vrijdag.
In de eerste week van de maand is het meestal erg druk. U kan best uw oproep een week uitstellen of voor 10 uur telefoneren.
- per e-mail via facturatieuvc-brugmann.be.
We nemen binnen de 10 dagen contact met u op.
- ter plaatse, op afspraak.
Als u een afspraak wenst te maken met onze dienst, vul dan het formulier in of neem contact met ons op via e-mail of telefoon.
Heeft u een verzoek of een klacht?
Sollicitatieformulier – Facturatiedienst (aanvraag/klacht)
Gemiste afspraak : klachtenformulier
Maandelijkse facturering aanvragen
Aanvraagformulier voor duplicaat van facturen
Afspraakaanvraag (onthaal facturatie-geschillen)
Andere nuttige formulieren :
Suggesties
Erkenningen
Onze dienst Facturatie gaat digitaal!
- My eBox : Om over te schakelen van papieren naar elektronische facturen, activeert u uw eBox en vindt u er uw facturen van het UVC Brugmann.
- Online betalingssysteem : Een beveiligd betalingssysteem waarmee patiënten 24/7 snel en eenvoudig hun factuur kunnen betalen.
My eBox : FAQ
Heeft u een aanmaning ontvangen van het UVC Brugmann ? Het is mogelijk dat u uw factuur en eerste herinnering in uw eBox heeft ontvangen en dat u hiervan niet op de hoogte bent gesteld. Hieronder vindt u informatie over uw eBox. Meer informatie is beschikbaar op de website myebox.be of via de "Help"-knop in uw eBox.
Wat is my eBox ?
My eBox is een beveiligde interface waarmee je documenten, die overheidsinstellingen en organisaties belast met een openbare dienstverlening in my eBox ter beschikking stellen, kunt inzien en beheren.
Hoe heb je mijn eBox geactiveerd?
Wat betekent mijn toestemming voor het gebruik van my eBox ?
Door je toestemming te geven, stem je in om de documenten van de aangesloten overheidsdiensten elektronisch in je persoonlijke eBox te ontvangen. Je ontvangt ze niet meer op papier. De gevolgen van deze elektronische berichten zijn dezelfde als wanneer je ze op papier zou ontvangen.
Wie heeft toegang tot my eBox ?
Iedere burger heeft zijn eigen persoonlijke eBox. De toegang tot my eBox via een gebruikersinterface is strikt persoonlijk en beveiligd. Niemand anders kan dus inloggen op jouw my eBox-account.
Hoe weet ik dat er nieuwe documenten beschikbaar zijn ?
Als je My eBox activeert, kies je ervoor om communicatie van de aangesloten overheidsdiensten digitaal, en niet langer op papier, te ontvangen. Het is echter cruciaal om op de hoogte te zijn wanneer er nieuwe berichten in je eBox toekomen. Daarom kunt u tijdens het registratieproces een e-mailadres invoeren zodat je verwittigd wordt wanneer er een nieuw document is.
Je kan per e-mail een melding ontvangen:
- wanneer een nieuw document beschikbaar is in My eBox
- wanneer een ongelezen document uit My eBox verwijderd zal worden.
Hoe kan ik mijn eBox deactiveren ?
- Meld u aan op mycitizenebox.belgium.be/myebox met een digitale sleutel naar keuze (eID, itsme, code via SMS, …).
- Klik op uw naam rechtsboven.
- In het menu dat verschijnt, klikt u op "mijn profiel".
- Klik op de knop "Mijn eBox deactiveren"
Als u een eBox gebruiker bent via een andere dienstverlener (Mijn Burgerprofiel, Doccle, KBC, Trusto of Bpostbank), raden we u aan om contact op te nemen met uw dienstverlener (de helpdesk of klantendienst bijvoorbeeld). Deze laatste beschikt over de nodige informatie over hoe u uw toestemming kan beheren binnen zijn platform.
In de praktijk in het UVC Brugmann
Wij zijn ervan overtuigd dat my ebox een veilige digitale oplossing voor de toekomst is, zowel voor u, patiënt, als voor ons ziekenhuis. Wij nodigen u daarom uit uw ebox te raadplegen om uw berichten te controleren en uw e-mailadres in te stellen. U ontvangt dan bericht wanneer er nieuwe documenten van het UVC Brugmann of van andere openbare instellingen beschikbaar zijn.
Indien u ondanks al deze informatie de facturen van het UVC Brugmann toch op papier wenst te ontvangen, vragen wij u om uw eBox te desactiveren, volgens de hierboven beschreven procedure of door contact op te nemen met de eBox helpdesk: 02/740.74.74 (8u - 17u).